Regulament de joc al Meerkats Club

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Regulament de joc al Meerkats Club

Mesaj Scris de admin la data de Vin 09 Oct 2009, 08:41

REGULAMENT DE JOC AL MEERKATS AIRSOFT CLUB


La jocurile organizate de catre Meerkats Airsoft Club, vesta reflectorizanta si ochelarii de protectie (testati) vor fi obligatorii si se vor folosi ca atare!
Participantii la joc care pe timpul desfasurarii jocului sunt fara vesta reflectorizanta pe ei, vor fi considerati activi, existand riscul sa fie loviti de bile in mod gratuit si fara vina celui care a tras!

Consumul de alcool este strict interzis inainte si pe timpul desfasurarii jocului; persoanele care incalca aceasta regula sau sunt sub influenta alcoolului nu vor fi acceptate la joc, existand posibilitatea ca persoana respectiva sa fie banata de la jocurile viitoare!  Folosirea mijloacelor pirotehnice de orice fel este interzisa, eventuale neclaritati/nelamuriri pot fi adresate lui The Fucker. Masura se ia pentru a evita eventuale accidentari nedorite sau neplaceri create vecinilor locatiei de joc, astfel inlaturand riscul reclamatiilor si interzicerii accesului in unele locatii de joc.

Persoanele care au primul lor contact cu airsoftul la un joc organizat de noi, nu vor juca primele doua jocuri; vor purta ochelarii de protectie si vesta reflectorizanta, avand astfel posibilitatea de a vedea  la fata locului pe ce se bazeaza jocul efectiv. De asemenea, recomandam ca la primele jocuri sa se joace pe foc cu foc (single fire).

Meerkats Airsoft Club isi rezerva dreptul de a elimina de la jocurile proprii pe oricine nu respecta regulile prezente in cuprinsul acestui regulament! Aceasta masura se poate cumula si cu stergerea contului de pe forum, in functie de gravitatea faptelor savarsite. Raspunderea pentru nerespectarea acestor reguli, revine in totalitate persoanei/persoanelor implicate!

Pe parcursul acestui regulament se vor intalni cateva notiuni specifice, pentru care consideram ca este cazul sa aducem niste definitii:

1. CLASA - se refera la rolul pe care il joaca replica+jucatorul si exista 4 mari clase:
  1.a Infanterist/puscas/rifleman
Iti place sa joci airsoft cu destule bile in incarcator, nu vrei sa te chinui sa ochesti prin dispozitivul optic de fiecare data. Iti place sa tragi in toti inamicii pe care ii intalnesti, oricat de multi ar fi ei, vrei sa te distrezi cat mai mult la airsoft.
  1.b DMR/tintas/designated marksman
Preferi sa tragi doar cand ai tinta incadrata in dispozitivul de ochire, joci mai mult pe single fire/foc cu foc si fiecare bila din incarcator conteaza. Ai inceput sa alegi tintele in functie de prioritati si sa nu angajezi grupuri mari decat daca ai certitudinea ca poti avea castig de cauza.
  1.c SAW/mitralior/Squad Automatic Weapon
Toti conteaza pe tine sa tii inamicul sub foc de supresie! Uiti sa ridici degetul de pe tragaci si consideri ca pana la 4kg reprezinta greutatea unei truse de farduri. Bilele sunt un accesoriu la fel de important ca aerul si tragi in orice directie trag si colegii tai!
  1.d Sniper/lunetist/sharpshooter
Ai o obsesie pentru lovituri precise, intotdeauna cand bate vantul stii cat de departe fata de centru lunetei o sa ajunga bila; tragi doar in cine trebuie si incerci sa faci asta fara sa iti deconspiri pozitia si sa atragi atentia inamicilor.

2. Viteza - se masoara in metri/secunda (m/s).
In cazul nostru inseamna viteza cu care bila de 0.20 grame(g) paraseste teava replicii de airsoft, cu hop-up dat la minim. Se vor trage minim 5 lovituri la care va fi acceptata o abatere superioara totala , fata de clasa dorita, de pana la 5m/s la 5 lovituri. Decizia organizatorilor va fi finala; daca aveti dubii in legatura cu performanta armei proprii si rezultatul la cronograf, consultati un specialist inainte de a veni la joc/eveniment!

Exemplu de masurare
Pentru 125m/s viteza maxima admisa:
loviturile 1-5 - 126m/s = OK
lovitura 1 - 130m/s iar loviturile 2-5 - 125 m/s = OK
loviturile 1-5 - 127m/s = OUT, NOT OK!

3. MED (Minimum Engagement Distance) inseamna distanta minima de la care un jucator are voie sa traga, in functie de viteza dezvoltata de replica. Sub aceasta distanta NU SE TRAGE!!! Ai replica in limita MED tragi, altfel se foloseste side arm (pistol) sau knife-kill (atingerea cu mana). La jocurile noastre NU se aplica regula de BANG!

4. Limitari de viteza/MED/capacitate incarcatoare replici
Aceste categorii si distante sunt orientative, iar aplicarea lor se va face intocmai! Nimeni nu este obligat sa aduca o ruleta in buzunar, dar, sa fim seriosi, intre 1m si 15m exista o diferenta vizibila!

A. 0-110m/s - orice clasa, MED 1m, incarcatoare mid-cap.
B. 0-110m/s - SAW weapon, MED 7m, orice fel de incarcatoare.
C. 110-125m/s - orice clasa, MED 7m, incarcatoare mid-cap.
D. 110-125m/s - SAW weapon, MED 15m, orice fel de incarcatoare.
E. 125-140m/s - DMR, MED 15m, incarcatoare mid-cap sau low-cap, foc cu foc/single fire.
D. 140-170m/s - Sniper, MED 25m, bolt action only (numai cu actionare manuala).

Pentru a nu exista confuzii, replicile vor fi marcate la garda tragaciului (trigger guard) cu banda izolanta in functie de viteza replicii, dupa cum urmeaza:

0-110m/s - MED 1m - full auto - VERDE
110-125m/s - MED 7m, full auto - ALBASTRU
125-140m/s - MED 15m, foc cu foc/single fire - GALBEN
140-170m/s - MED 25m, foc cu foc/single fire - ROSU




Exceptie SAW, la care culoarea aplicata si MED de respectat va fi cu o clasa superioara fata de viteza replicii!


5. LOVITURI
Orice lovitura directa care te vizeaza si te atinge (indiferent ca este corpul tau, replica/arma sau echipamentul purtat) se considera lovitura mortala. Ai obligatia sa strigi MORT, sa ridici o mana si sa iti iei vesta reflectorizanta din dotare! In cel mai scurt timp se pleaca inspre zona de refugiu/respawn, fara a se comunica in niciun fel cu ceilalti participanti activi la joc.
"Mortul nu vorbeste!"

Loviturile directe primite de la jucatori din aceeasi echipa (friendly-fire), vor fi considerate valide, ca si cand ar fi primite de la inamici!
In cazul in care, doi adversari se intalnesc la un colt/obstacol fata in fata si la o distanta de sub 1m, ambii vor fi considerati morti! Impunerea acestei reguli s-a facut pentru a evita accidentarile care survin din lovituri la distanta foarte mica.

Loviturile indirecte (ricoseu) care te ating prin devierea din pereti/copaci/persoane sau alte obstacole, nu se vor considera valide! Nu implica nicio obligatie!

6. In interiorul cladirilor (CQB) se va trage doar pe foc cu foc(single fire) si cu replici la care viteza maxima este de 110m/s! In acest sens recomandam folosirea pistoalelor (pana in 110m/s) ca sidearm! Din interior spre exterior se vor putea folosi si replici cu viteze mai mari, tot foc cu foc (single fire) si cu respectarea MED aferent. Pentru protejarea colegilor de joc, atunci cand va jucati in cladiri, incercati ca replica sa fie tinuta spre in jos, pentru a evita situatia in care accidental "scapa" vreo bila spre zona capului.

7. Incarcator - acel dispozitiv care tine bilele cu care replica va trage.
Ele sunt clasificate astfel:
- real-cap/low-cap - incarcatoare care imita perfect sau sunt apropiate de capacitatea celor reale.
- standard-cap/mid-cap - incarcatoare fara rotita, cu o capacitate de 70-150 bile.
- high-cap - tot ce sare simtitor peste 120 bile iar caracteristica principala este rotita de sub ele, care permite tensionarea arcului ce impinge bilele.

8. Tipuri de foc
 SEMI-AUTO - se refera la capacitatea unei arme de a trage o singura bila la fiecare apasare de tragaci. Pentru a putea trage urmatoarea bila, este necesara eliberarea tragaciului si apoi reluat procesul de apasare. Nu este insa necesara armarea manuala a arcului/sistemului de propulsie.
  FULL-AUTO -se refera la capacitatea unei arme de a trage la foc continuu, atata timp cat tragciul este apasat. Focul automat se intrerupe atunci cand tragaciul este eliberat, arma ramane fara energie electrica sau incarcatorul este gol.
 BURST - se refera la capacitatea unei arme de a trage in rafala de 3 bile la o apasare de tragaci. Pentru o noua rafala, trebuie apasat din nou tragaciul.

9. Jocuri de noapte
De mentionat ca jocul de noapte nu este facut pentru oricine, ai nevoie de o doza mare de responsabilitate si experienta. Este bine ca pe timpul actiunii, sa faci parte dintr-un grup mai numeros; nu alerga daca nu cunosti configuratia terenului!
Semnalizarea ''morților'' in timpul nopții se va face cu vesta pusa și lumina roșie setata intermitent (gen stop bicicleta).

10. Auto ingame
In cazul autovehiculelor ingame, vor exista anumite reguli pentru ca situatia sa fie cat mai clara. Geamurile laterale vor fi deschise, pentru a oferi posibilitatea adversarului sa traga in ocupantii masinii. Autovehiculul se va opri automat in cazul in care conducatorul va fi lovit de bile! De asemenea, in cazul in care toti ocupantii au fost loviti si auto este offgame, aceasta se va semnaliza cu material (vesta) reflectorizanta in parbriz.



11. Semnalizare
Obiectivele ingame vor fi semnalizate cu banda galben/negru, iar cele offgame cu banda rosu/alb. De asemenea banda rosu/alb se va folosi pentru semnalizarea gropilor, canalelor sau alte obstacole cu risc de accidentare.







Disclaimer:
Daca aveti intrebari referitoare la continutul prezentului regulament sau nelamuriri de ordin tehnic (cum ar fi aspectul unui SAW in realitate; ce este acela un drum-mag etc), nu ezitati sa intrebati staff-ul Meerkats. La evenimentele de amploare sau jocuri organizate de catre alte cluburi consultati anunturile organizatorilor!

Va multumim!
avatar
admin
Admin

Mesaje : 11
Data de inscriere : 19/09/2009
Varsta : 44
Localizare : Sibiu,Romania.

http://meerkatsairsoftsibiu.forumgratuit.ro

Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum